تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود نرم افزار سفارشی سازی ویندوز 8.1 WinReducer 8.1 v1.58 –
کانال تلگرامی دانلودها95
 جهت عضویت در کانل تلگرامی دانلود ها 95 ورود به کانال را کلیک کند
ورود به کانال

دانلود WinReducer 8.1 v1.58 - نرم افزار سفارشی سازی ویندوز 8.1

دانلود WinReducer 8.1

نرم افزار سفارشی سازی ویندوز 8.1

 

WinReducer 8.1 v1.58 یک نرم افزار کاربردی و پیشرفته در زمینه شخصی سازی است که شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار محیط ویندوز 8.1 خود را دگرگون کنید.با استفاده از این نرم افزار میتوانید ایکون های ویندوز را هم تغییر دهید.این نرم افزار با استفاده از جدیدترین متدها و الگوریتم ها میتواند محیط ویندوز شما را جوری تغییر بدهد که حتی باورتان هم نمی شود فقط کافیست تا یکبار این نرم افزار را نصب کنید تا معجزه آن را ببینید.

نرم افزار WinReducer 8.1 دارای ویژگی های قابل قبولی مانند شخصی سازی ساده،نامحدود بودن نرم افزار،امکان تغییر تمام قسمت های ویندوز،رایگان بودن نرم افزار،حجم بسیار پایین نرم افزار،دارای محیطی ساده و جذاب،سرعت بسیار بالا در اعمال تغییرات و… است که شما میتوانید با نصب این نرم افزار از آن ها استفاده کنید.همچنین قابلیت دیگر این نرم افزار ساده بودن آن است که شما میتوانید با چند کلیک ساده محیط ویندوز خود را تغییر دهید.ما به شما پیشنهاد می کنیم که نرم افزار WinReducer 8.1 را از دست ندهید و هم اکنون آن را از یاس دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,
دانلود Stardock Start8 1.56 – منوی استارت ویندوز 7 برای ویندوز 8

دانلود Stardock Start8 1.56 - منوی استارت ویندوز 7 برای ویندوز 8

دانلود Stardock Start8

| منوی استارت ویندوز 7 برای ویندوز 8 |

 

Stardock Start8 1.56 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای به عنوان جایگزین متروی ویندوز 8 است. بسیاری از کاربران فعلی ویندوز 7 ، از ترس عدم سازگاری با رابط متروی ویندوز 8 ، از به روز رسانی به این سیستم عامل خودداری کرده و ترجیح داده اند همچنان از ویندوز 7 به ویندوز های جدیدتر به روز رسانی نکنند. در واقع بسیاری از کاربران با این تغییر ناگهانی سازگاری پیدا نکرده و بسیاری پس از آپدیت به ویندوز 8 ، مجدداً به ویندوز 7 بازگشته اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم نرم افزاری را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم که به واسطه آن می توانید منوی کلاسیک و محبوب خود را از ویندوز 7 به ویندوز 8 بیاورید !

Stardock Start8 قادر است استارت منوی کلاسیک و محبوب ویندوز 7 را در ویندوزهای 8 و 8.1 جایگزین نماید ، در حالی که همچنان امکان دسترسی به محیط مترو نیز فراهم باشد. حقیقت این است که هنگامی که شما چندین پنجره را باز می کنید و محیط کاربری شلوغی را تجربه می کنید ، امکان دسترسی مناسب به اپلیکیشن ها به شکل سریع در محیط مترو وجود ندارد ؛ بسیاری هنوز ترجیح می دهند از منوی استارت کلاسیک ویندوز اپلیکیشن های خود را اجرا نمایند. بنابراین از این پس می توانید همانند ویندوز 7 ، به تصاویر ، موزیک ها ، ویدیوها و اپلیکیشن های مورد نظرتان در ویندوز 8 نیز دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Stardock Start8 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.
حتما ببینید  دانلود نرم افزار تقویم سال 92 برای ویندوز - تقویم شمیم یار 92

 


برچسب ها : ,
دانلود Destroy Windows 10 Spying 1.5 Build 300 – نرم افزار جلوگیری از مصرف غیرمجاز اینترنت ویندوز 10

دانلود Destroy Windows 10 Spying 1.5 Build 300 - نرم افزار جلوگیری از مصرف غیرمجاز اینترنت ویندوز 10

 دانلود Destroy Windows 10 Spying

نرم افزار جلوگیری از مصرف بیش از حد اینترنت در ویندوز 10

 

Destroy Windows 10 Spying نام یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی است که به شما کمک می کند تا میزان مصرف اینترنت خود را در ویندوز 10 کنترل کنید. این نرم افزار تمامی نرم افزار ها و آیتم های پیش فرض ویندوز 10 را که موجب مصرف بیش از حد اینترنت می شود را غیرفعال می کند و دیگر کمبود سرعت اینترنت یا تمام شدن ترافیک الکی در کار نیست زیرا این نرم افزار تمامی این ها را کنترل می کند. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,
enter دانلود User Control 15.667 – نرم افزار کنترل کاربران در ویندوز

 

 

دانلود User Control 15.667 - نرم افزار کنترل کاربران در ویندوز

دانلود User Control

نرم افزار کنترل کاربران در ویندوز

 

User Control 15.667 نام یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی است که به شما کمک می کند تا دسترسی کاربرانی که از ویندوز استفاده می کنند را کم کنید یا بر روی عملکرد آن ها نظارت داشته باشید تا خطایی از آن ها رخ ندهد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یکی از کاربران ویندوز شما به صورت غیرقانونی یک فایل را دانلود و میخواهد بر روی کامپیوتر نصب کند ولی با این نرم افزار میتوانید جلوی اینکار را بگیرید. همچنین با این نرم افزار میتوانید از دسترسی کاربران به سایت های خارجی و غیراخلاقی جلوگیری کنید. این نرم افزار برای همه نوع کاری مناسب است و میتوان آن را یکی از بهترین نرم افزار های کنترل و نظارت بر روی ویندوز دانست.

از ویژگی های این نرم افزار میتوان به دارای محیطی ساده در عین حال کاربردی ، امکان استفاده در دانشگاه ها و سرورها ، دارای حجم نسبتا کم ، امکان نظارت بر روی کاربران ، امکان جلوگیری از انجام کارهای مختلف بر روی ویندوز ، جلوگیری از دسترسی کاربران به سایت های خارجی و غیراخلاقی و… اشاره کرد. هم اکنون میتوانید نرم افزار User Control را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,
دانلود Kon-Boot for Windows 2.5.0 – نرم افزار شکستن پسورد ویندوز

دانلود Kon-Boot for Windows 2.5.0 - نرم افزار شکستن پسورد ویندوز

دانلود Kon-Boot for Windows

| نرم افزار شکستن پسورد ویندوز |

 

Kon-Boot for Windows 2.5.0 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای جهت شکستن ، دور زدن و یا حذف کردن پسورد ورود به سیستم عامل ویندوز است. بنابراین شما قادر هستید بدون نیاز به دانشتن پسورد فعلی و یا تغییر در رمز ورود ، رمز ورود به ویندوز را دور زده و وارد محیط سیستم عامل شوید ! به بیان دیگر شما بدون نیاز به دانستن پسورد ویندوز ، به پروفایل ویندوز وارد می شوید ؛ این نرم افزار کوچک و کم حجم مناسب با اهداف تعمیرات سیستم عامل و ورود امنیتی توسعه داده شده است.

آیا تا به حال برایتا پیش آمده که ضمن فراموش کردن پسورد ورود به ویندوز ، نتوانید به محیط دسکتاپ خود وارد شوید؟ نرم افزار Kon-Boot for Windows دقیقاً به همین منظور توسعه داده شده است. به کمک این ابزار شما می توانید بدون نیاز به دانشتن پسورد ، به محیط ویندوز لاگین کنید ! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Kon-Boot for Windows را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.
 


برچسب ها : ,
دانلود nLite 1.4.9.3 – نرم افزار ساخت ویندوز سفارشی

دانلود nLite 1.4.9.3 - نرم افزار ساخت ویندوز سفارشی

دانلود nlite

برنامه ساخت ویندوز سفارشی

 

nLite 1.4.9.3 ابزار قدرتمند و بسیار مفیدی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده رابط گرافیکی زیبا و بصری برنامه به حذف و اضافه کردن اجزای مختلف ویندوز بپردازید و به زبان ساده تر آن را سفارشی سازی کنید. با این امکان می توانید ویندوز جدید خود را روی سی دی رایت کنید و آن را نگه دارید.

امکان ایجاد ویندوزهای دلخواه با متعلقات شرکت و یا زمینه کاری برای ارائه به دیگران از اصلی ترین ویژگی های این نرم افزار می باشد. امکان اضافه کردن سرویس پک های اضافی و ساخته شده توسط خودتان را به سی دی نرم افزار اضافه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار nLite را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
 


برچسب ها : ,
دانلود Start Menu 10 Pro 5.5 – منوی استارت جایگزین برای ویندوز 10

دانلود Start Menu 10 Pro v5.5 - منوی استارت جایگزین برای ویندوز 10

دانلود Start Menu 10 Pro

| منوی استارت جایگزین برای ویندوز 10 |

 

Start Menu 10 Pro 5.5 نام یک نرم افزار جدید با هدف تغییر در منوی استارت ویندوز 10 است. Start Menu 10 یک راه حال مناسب برای ویندوز 10 است ، نسخه جدید سیستم عامل ویندوز مایکروسافت ، شما را مجبور به استفاده از اپلیکیشن ها می کند که فضایی بزرگ از این منو را اشغا کرده اند. در عوض فولدرها و برنامه هایی که کاربرد بیشتری دارند به سختی قابل دسترسی هستند. به کمک این جایگزین مناسب برای استارت منوی ویندوز 10 ، تجربه ای به یاد ماندنی و لذت بخش را از ویندوز 10 خواهید داشت. تنها به کمک یک کلیک ساده این نرم افزار اجرا می شود و جای آیکون های بزرگ و بی استفاده اپلیکیشن های استارت منو را با فولدرهای زیبای زرد رنگ جایگزین می کند. برای دستیابی به منوهایی زیرین تنها کافیست ماوس را برای لحظاتی کوتاه بر روی آنان نگه دارید.

به کمک این نرم افزار می توانید یک گروه مجازی را در هر یک از فولدرها بسازید ، بدین ترتیب که می توانید هریک از آنان را به دو بخش مجزا از هم تبدیل کنید. بدین ترتیب در مدت زمانی بسیار کمتر به محتوای مورد نظرتان دسترسی خواهید داشت. Start Menu 10 Pro ثادر است با یک الگوریتم هوشمند اپلیکیشن هایی که بیشترین استفاده را دارند و همچنین لیست هایی که اخیرا مورد استفاده قرار گرفته اند را برای دسترسی سریع تر در محلی بهتر به نمایش بگذارد. در ویندوز 10 دسترسی به کنترل پنل ویندوز نسبت به گذشته عملی سخت تر شده است ، اما هم اکنون می توانیم این مژده را به شما بدهیم که به کمک Start Menu 10 دسترسی به 25 فولدر سیستمی برای کنترل و مدیریت سیستم عامل به شکلی سریع تر فراهم شده است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Start Menu 10 Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.
حتما ببینید  دانلود Start Menu X Free 5.24 - منو استارت پیشرفته برای ویندوز

 


برچسب ها : ,
دانلود WinToHDD 2.1 Final + Portable – نصب ویندوز بدون نیاز به دیسک یا USB

دانلود WinToHDD 1.0 Final - نصب ویندوز بدون نیاز به دیسک یا USB

دانلود WinToHDD

| نصب ویندوز بدون نیاز به دیسک یا USB |

 

WinToHDD 2.1 Final + Portable نام نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور نصب ویندوز بدون نیاز به وجود دیسک CD/DVD یا فلش دیسک است. در واقع به کمک این نرم افزار ، شما می توانید سیستم عامل فعلی خود را مجدداً در حالت کارخانه ای مورد استفاده قرار دهید ؛ همانند لحظه ای که به تازگی ویندوز جدیدی را نصب کرده باشید ! یکی از نکات مهم در مورد این نرم افزار امکان نصب مجدد ویندوز ، در درایوی دیگر است. این نرم افزار با پشتیبانی از Windows Vista/7/8/8.1/10 ، به شما این امکان را می دهد که یک سیستم عامل تازه و کلون را تجربه کنید.

همواره پس از گذشت مدت زمانی از نصب ویندوز ، فعالیت های کاربر موجب افت سرعت و یا کاهش بازدهی کامپیوتر می شود. نرم افزار WinToHDD به کاربر این امکان را می دهد که ویندوز فعلی خود را بدون نیاز به CD/DVD و یا فلش بوتیبل مجددا نصب کنید و یا تجربه ای جدید و کاملا تازه از سیستم وینوز را در درایوی دیگر داشته باشید. در واقع این نرم افزار با محیط کاربری بسیار ساده اش ، 3 انتخاب را در پیش روی شما قرار می دهد. با انتخاب یکی از آنان می توانید نصب مجدد ویندوز را انجام دهید ، دکمه دیگر وظیفه یک نصب جدید و دکمه سوم وظیفه ایجاد نسخه کلون از ویندوز را برعهده دارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinToHDD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.
حتما ببینید  دانلود Start Menu 10 Pro 5.5 - منوی استارت جایگزین برای ویندوز 10
 


برچسب ها : ,
دانلود StartIsBack++ 1.0.1 Final – منوی استارت ویندوز 7 برای ویندوز 10

دانلود StartIsBack++ 1.0.1 Final - منوی استارت ویندوز 7 برای ویندوز 10

دانلود ++StartIsBack

| منوی استارت ویندوز 7 برای ویندوز 10 |

 

StartIsBack++ 1.0.1 Final نام نرم افزار محبوب استارت منوی ساده ، برای سیستم عامل ویندوز 10 است. اکنون می توانید منوی استارت ساده و محبوب ویندوز 7 را به ویندوز 10 بیاورید. در واقع StartIsBack نام نرم افزاری حرفه ای و کم حجم ، برای بازگردانی منوی استارت ساده و محبوب ویندوز 7 به ویندوز 10 است. StartIsBack عنوانی محبوب و شناخته شده برای کاربران ویندوز 8 و ویندوز 8.1 است ؛ در آن زمان این نرم افزار توانست به عنوان شماره 1 کاربران برای بازگردانی منوی استارت ویندوز 7 به ویندوزهای 8 و 8.1 به حساب می آمد. اکنون با عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 ، اپلیکیشن جدید StartIsBack با نام StartIsBack پلاس پلاس مخصوص ویندوز 10 نیز عرضه گردیده است. بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه ، این ابزار قادر است زیباترین و ساده ترین منوی استارت را به ویندوز 10 بازگرداند.

StartIsBack با پشتیبانی از قابلیت سرچ هوشمند ، ویژگی جستجوی ساده و محبوب ویندوز 7 را مجدداً به ویندوز 10 می آورد تا بدین ترتیب بتوانید به آیتم های مورد نظرتان سریع تر دسترسی پیدا کنید. StartIsBack  با قابلیت های شخصی سازی بسیار مناسبی برای کاربران آماده شده است. در واقع می توانید متناسب با سلیقه خود ، ایتم ها را تنظیم کنید. StartIsBack هیچ تأثیری بر سرعت سیستم عامل نداشته و کمترین مقدار فضای پردازنده شما را اشغال می کند. به دلیل سبکی بیش از اندازه ، شما ترجیح خواهید داد برای همیشه از این نرم افزار به عنوان جایگزین منوی استارت ویندوز 10 استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ++ StartIsBack را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.
حتما ببینید  دانلود YUMI 2.0.2.5 - نرم افزار بوت و نصب سیستم عامل با USB فلش
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار مدیریت ویندوز 8 Windows 8 Manager 2.2.8 + Portable –

دانلود Windows 8 Manager 2.2.8 + Portable - نرم افزار مدیریت ویندوز 8

دانلود Windows 8 Manager

| نرم افزار مدیریت ویندوز 8 |

 

Windows 8 Manager 2.2.8 + Portable مدت زمانی از عرضه ویندوز 8 می گذرد و یکی از دغدغه ی کاربران برطرف کردن خطاها ، امنیت ویندوز ، بهینه سازی و … می باشد . نرم افزاری که همه ی این کارها رو انجام دهد و با محیط کاربرپسند داشته باشد نرم افزار Windows 8 Manager می باشد . این نرم افزار با داشتن بیش از 50 ابزار به بهینه سازی و افزایش سرعت به سیستم شما یاری می نمایید.

مدیریت Startup ویندوز ، بهینه سازی ریجیستر فیکس کردن انواع مشکلات نرم افزاری ، دریافت دقیق اطلاعات برنامه های در حال اجرا گوشه ای از امکانات نرم افزار Yamicsoft Windows 8 Manager می باشد . توصیه سایت یاس دانلود به کاربرانی که به تازگی به نصب ویندوز 8 اقدام کرده اند و یا می خواهند این ویندوز را دانلود و نصب نمایید . حتما دانلود کنید و مدیریت ویندوز 8 خود را به عهده بگیرید. امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

 


برچسب ها : ,
دانلودجلوگیری از آپدیت خودکار به ویندوز GWX Control Panel 1.6.0.1 + Portable – 10

دانلود GWX Control Panel 1.6.0.1 + Portable - جلوگیری از آپدیت خودکار به ویندوز 10

دانلود GWX Control Panel

| نرم افزار جلوگیری از آپدیت خودکار به ویندوز 10 |

 

GWX Control Panel 1.6.0.1 + Portable نام نرم افزاری کوچک و کم حجم به منظور حذف پیغام ” Get Windows 10 ” از Windows 7/8/8.1 است. اگر شما هم از کاربران ویندوزهای 7 ، 8 و یا 8.1 باشید ، احتمالا پس از عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 شاهد دریافت اطلاعیه هایی از سوی مایکروسافت مبنی بر آپدیت رایگان ویندوز 10 شده اید. نسخه نهایی ویندوز 10 برای تمامی کاربران به صورت رایگان قابل دریافت است ، حتی آن دسته از کاربرانی که نسخه های پیشین را نیز به صورت کرک شده نصب کرده باشند ! اما در صورتی که شما به هر دلیلی از این به روز رسانی صرف نظر کرده باشید ، چه راهی برای جلوگیری از دریافت اطلاعیه ها وجود دارد؟

نرم افزار GFX Control Panel ، به منظور جلوگیری از دریافت اطلاعیه های مربوط به آپدیت به ویندوز 10 مخصوص سیستم عامل های Windows 7/8/8.1 توسعه داده شده است و نسخه جدید آن همچنین از قابلیت آپدیت خودکار به ویندوز 10 جلوگیری می کند. بدین ترتیب در صورتی که آپدیت خودکار ویندوز 10 آغاز شود ، نرم افزار GFX Control Panel ضمن متوقف سازی آن ، از هدر رفتن پهنای باند اینترنتی شما جلوگیری به عمل می آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار GWX Control Panel را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 


برچسب ها : ,
دانلود تغییر لوگوی ورود به ویندوز 8oot Logo Changer 1.2.09 –

دانلود 8oot Logo Changer 1.2.09 - تغییر لوگوی ورود به ویندوز

 

دانلود 8oot Logo Changer

| نرم افزار تغییر لوگوی ورود به ویندوز |

 

8oot Logo Changer 1.2.09 نرم افزاری جدید به منظور تغییر لوگوی ورود به ویندوز 8 و 8.1 است. اگر شما هم از صفحه ورود به ویندوزتان خسته شده اید ، به شما پیشنهاد می کنیم با استفاده از 8oot Logo Changer ، لوگوی لاگین ویندوز را تغییر دهید. شما به سادگی می توانید هر تصویری را به دلخواهتان برای این صفحه تعریف کنید و این صفحه را شخصی سازی کنید. این نرم افزار با دارا بودن یک ویرایشگر ساده به شما این امکان را می دهد که تصویر مورد نظر خود را به محیط نرم افزار Drag کرده و آن را به عنوان لوگوی ورود به ویندوز استفاده کنید.

در صورتی که تصویر شما دارای ساز بزرگی باشد ، ویرایشگر این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که محدوده مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به عنوان لوگوی ورود تعریف کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ON1 Photo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 


برچسب ها : ,
دانلود بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 Windows 7 Manager 5.1.8 + Portable –

دانلود Windows 7 Manager 5.1.8 + Portable - بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7

دانلود Windows 7 Manager

| بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 |

 

Windows 7 Manager 5.1.8 + Portable نرم افزاری که هم اکنون در این پست به شما معرفی می نماییم ، یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ی بهینه سازی و مدیریت ویندوز می باشد که این نرم افزار مختص ویندوز 7 می باشد . پاکسازی فایل های موقت و زائد ، نمایش اطلاعات سیستم ، سفارشی سازی ویندوز ، تنظیم استارت آپ ویندوز ، اقدامات امنیتی و … گوشه ای از امکانات نرم افزار Windows 7 Manager می باشد .

توصیه ما برای حرفه ای ها این نرم افزار می باشد . پس فرصت را از دست ندهید و هم اکنون به جمع طرفداران این نرم افزار ملحق شوید . سایت یاس دانلود  نسخه جدید نرم افزار بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 نرم افزار Windows 7 Manager را به تمامی کاربرانش تقدیم می نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.

 


برچسب ها : ,
yumi بوت كردن فلش بوت ویندوز از طریق فلش بوتيبل كردن فلش مموري بوتیبل کردن فلش دانلود yumi جدید دانل

دانلود کرک ویندوز 10 - کرک آفیس 2016

 

دانلود کرک ویندوز 10 + کرک آفیس 2016

| فعال ساز ویندوز 10 و آفیس 2016 |

نسخه جدید کرک Windows 10 Pro Permanent Activator اضافه شد …

 

کرک ویندوز 10 – KMSpico 10.2.0 Final + Portable + Windows KMS Activator 3.0.3 + Re-Loader Activator 2.1 Final + KMSAuto Net 2015 1.4.3  + Windows 10 KMS Activator Ultimate 2016 1.6 + Office 2016 KMS Activator Ultimate 1.2 + KMSAuto Lite 1.2.4 + Windows 10 Pro Permanent Activator 1.7 مجموعه فعال سازهای محبوب و بسیار ساده مخصوص ویندوز 10 هستند. همانطور که شاهد بودید ، کمپانی مایکروسافت سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه نهایی ویندوز 10 را عرضه کرد. این سیستم عامل در نسخه های مختلف و محبوبی نظیر Professional و Enterprise در میان کاربران ایرانی طرفداران خاصی پیدا کرده است. اما مطابق معمول یکی از مشکلات کاربران فعال سازی و یا کرک سالم مخصوص این سیستم عامل است. این نرم افزار قادر است تمامی محصولات مایکروسافت نظیر Windows 10 Pro ، Windows 10 Enterprise ، Windows 8.1 ، Windows Server 2012 ، Office 2016 ، Visio 2013 و همچنین Project 2013 را در نسخه های گوناگون به طور کامل فعال سازی نماید.

با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی از زمان عرضه سیستم عامل ویندوز 10 می گذرد ، در واقع  یکی از اولین عناوین در این زمینه است که در تست های انجام گرفته با موفقیت کامل نسخه های مختلف از ویندوز 10 را فعال سازی کرده است. بنابراین از این رو شدیم پس از انجام تست های عملی ، یکی از مناسب ترین و ساده ترین کرک های ویندوز 10 را در خدمت شما کاربران عزیز در یاس دانلود قرار دهیم. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار کرک ویندوز 10 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 


برچسب ها : ,
دانلود YUMI 2.0.2.5 – نرم افزار بوت و نصب سیستم عامل با USB فلش

دانلود YUMI 2.0.1.9 - نرم افزار بوت و نصب سیستم عامل با USB فلش

دانلود YUMI

بوت و نصب ویندوز با USB

 

YUMI 2.0.2.5 نرم افزار قدرتمندی برای تبدیل فلش مموری به یک فلش Bootable میباشد به این معنی که شما می توانید با استفاده از فلش سیستم عامل و ویندوزهای مختلفی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید, همانطور که می دانید این امر به طور معمول امکان پذیر نمیباشد و صرف کپی کل محتویات سی دی نصب ویندوز این عمل امکان پذیر نمی باشد.

(YUMI (Your Universal Multiboot Installer می تواند فلش مموری شما را به بوت چندگانه ای تبدیل کنی که بوسیله آن می توانید چندین سیستم عامل مختلف با توجه به حجم فلش روی آن پیاده سازی کنید و آنها را روی کامپیوتر نصب کنید یا به طور مستقیم روی آن اجرا کنید. علاوه بر آن می توانید آنتی ویروس, شبیه ساز دیسک و دیگر نرم افزار های قابل بوت را روی آن پیاده سازی کنید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار YUMI را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,
دانلود ویندوز سرور 2016 Windows Server 2016 Technical Preview 5 –

 

دانلود Windows Server 2016 Technical Preview 5 - ویندوز سرور 2016

دانلود Windows Server 2016

| ویندوز سرور 2016 نسخه پیش نمایش فنی 5 |

 

 Windows Server 2016 Technical Preview 5 نام جدیدترین نسخه از ویندوز سرورهای کمپانی مایکروسافت از خانواده سیستم عامل های Windows NT است که همزمان با توسعه سیستم عامل محبوب و موفق ویندوز 10 در دست توسعه قرار گرفته است. ویندوز سرور ، قدرت و محبوبیت خود را در میان کاربران و صاحبان شرکت ها و سرورهای تجاری به اثبات رسانده است. ویندوز سرور 2016 ، با دارا بودن امکان به اجرا گذاری سنگین ترین وظایف شبکه ای و امکانات ریکاوری قوی در برابر زمان های قطع سرویس ، هم اکنون نسخه پنجم از نگارش های پیش نمایش فنی را در اختیار کارابران قرار داده است. مایکروسافت ویندوز سرور 2016 ، جدیدترین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت قابل نصب بروی سرورهای کامپیوتری است

مایکروسافت ویندوز سرور 2016 ، طیف وسیعی از تغییرات و قابلیت های جدید را همراه با خود ارائه کرده است. از جمله این امکانات جدید و بهینه سازی شده می توان به مدیریت مجازی سازی ها در سرور ، مدیریت حرفه ای حافظه ذخیره سازی ، تعریف های نرم افزاری برای شبکه ، اتومایسون و مدیریت سرور ، دسترسی و حفاظت داده های سرور و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه فینال و نهایی ویندوز سرور 2016 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 ویژگی های سیستم عامل Microsoft Windows 10 :

– اضافه شدن قابلیت Active Directory Federation Services به منظور کانفیگ AD FS برای تأیید هویت کاربران نگهداری شده در دایرکتوری های non-AD
حتما ببینید  دانلود WHDownloader 0.1.8 - نرم افزار دانلود آپدیت های ویندوز

– پشتیبانی از دایکرتوری های Access Protocol – LDAP و دیتابیس SQL

– ابزار ضد مخرب Windows Defender: Windows Server Antimalware که به صورت پیش فرض بر روی سرور نصب گردیده است. یک سیستم امنیتی بدون دارا بودن محیط گرافیکی جهت افزایش بهره وری سیستم امنیتی

 
راهنمای نصب

کدهای فعال سازی :

    Standard Key: MFY9F-XBN2F-TYFMP-CCV49-RMYVH
Datacenter Key: 6XBNX-4JQGW-QX6QG-74P76-72V67

–  فایل ISO بدست آمده را روی یک دی وی دی رایت کنید یا توسط نرم افزارهای بوت Rufus ، فلش را بوت کنید و نصب نمایید.
مشخصات

    فرمت : ISO
    حجم : 4.87 گیگابایت
    منبع : یاس دانلود
    رمز : www.yasdl.com
 

 


برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد